Sobota, 20.04.2024, imieniny: Agnieszki, Amalii, Czecha

Szaleństwo wyprzedaży

  • 09.12.2015, 09:15 (aktualizacja 21.12.2015 10:36)
Szaleństwo wyprzedaży
Ceny niższe niż w zwykłych sklepach i dodatkowe promocje – oto, czym kuszą nas outlety. Coraz popularniejsze w Polsce jest zakładanie takich centrów handlowych także w intrenecie. Klientów przybywa - na zakupy w galerii nie każdy może sobie pozwolić. Outlety stanowią także dużą konkurencję dla secondhandów: oferują produkty nowe i markowe, a obniżka ceny wynika z kończących się kolekcji, niestandardowych rozmiarów lub nadwyżek produkcyjnych.

Najbardziej popularne są outlety odzieżowe. Markowe sklepy sprzedają w nich resztki kolekcji, którą trzeba było zmienić na następną, nadwyżki produkcyjne albo ubrania z poprzedniego sezonu. Dzięki odwiedzaniu takich miejsc, możemy tanim kosztem uzupełnić szafę, nie rezygnując przy tym z jakości.

Nie tylko urbrania

Popularne są również outlety kosmetyczno-fryzjerskie oferujące pełnowartościowe produkty po obniżonych cenach. Ich wyprzedanie jest na rękę zarówno firmom, jak i konsumentów. Jedni pozbywają się zalegających w magazynach towarów, a drudzy zyskują interesujący ich nabytek w okazyjnej cenie. Podobnie funkcjonują outlety książkowe, a nawet spożywcze – recepta na marnowanie żywności w Polsce. Na specjalnie w tym celu stworzonej platformie internetowej producenci sprzedają za połowę ceny pełnowartościowe (co warto podkreślić) produkty o zbliżającej się dacie przydatności do spożycia. Znajdują swoich odbiorców wśród stołówek, restauracji i innych punktów gastronomicznych. Chętnych do takich transakcji nie brakuje, a popularność sklepów typu outlet stale rośnie.

Podziel się:
Oceń:
TAGI:

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.


Zobacz także